ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ / ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ / ΣΥΝΟΛΙΚH ΠΛΗΡΩΜΗ /ΑΚΥΡΩΣΗ/ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ / ποσοστό (ελάχιστο) 30% της συνολικής τιμής της κράτησης απαιτείται για την επιβεβαίωση της κράτησης. Το υπόλοιπο ποσό της διαμονής θα πληρωθεί κατά την άφιξη.
CHECK IN: 15: 00 H CHECK OUT: 11: 00 H
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ / Καλύπτετε συνολικά κατά τη στιγμή της άφιξης.
α. Εάν ένας πελάτης φτάσει μετά από την ημερομηνία άφιξης της κράτησης ή αν νιώθει την ανάγκη να φύγει πριν από την ημερομηνία αναχώρησης της κράτησης, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει το 50% του συνολικού ποσού της κράτησης.
β. Εάν ο πελάτης αισθάνεται την ανάγκη να φύγει
1. το συγκρότημα θα εκδώσει πιστωτικό έντυπο ξενοδοχείου που θα ισχύει για διαμονή την επόμενη σεζόν (από 06.05 έως τις 30.10 ).Το πιστωτικό θα εξασφαλίζει το 50% του αριθμού των διανυκτερεύσεων που υπολείπονται .
ή
2. Το κατάλυμα θα επιστρέψει στον πελάτη το 50% του συνολικού ποσού των διανυκτερεύσεων που υπολείπονται .
γ. Σε περίπτωση που οι επισκέπτες αναγκάζονται να παρατείνουν τη διαμονή τους και μόνο σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα, το κατάλυμα θα χρεώσει τιμή διανυκτέρευσης για κάθε εκτεταμένη νύχτα, ποσό που πρέπει να καταβληθεί κατά την αναχώρηση.
δ. ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΚΕΤΟΥ HOLIDAY AWAY PLAN /ισχύει μόνο για κρατήσεις που γίνονται τουλάχιστον 180 ημέρες πριν από την άφιξη. Μια κατάθεση 100, 00 € απαιτείται κατά τη στιγμή της κράτησης με επιπλέον 100.00 € αφαιρείται αυτόματα από την πιστωτική σας κάρτα κάθε μήνα. Το αυτόματο χρονοδιάγραμμα των πληρωμών θα σταματήσει όταν συλλεχθεί ολόκληρο το ποσό , εάν υπάρχει υπόλοιπο ,θα χρεωθεί πλήρως κατά τη στιγμή της άφιξης.
ΑΚΎΡΩΣΗ
- Εάν η Κράτηση ακυρωθεί , 22 ή περισσότερες ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης του πελάτη, η προκαταβολή επιστρέφεται (το ποσό των 35 € ως ακυρωτικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη).
- Εάν η κράτηση ακυρωθεί ,14 έως 21 ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης του πελάτη, το 50% της προκαταβολής επιστρέφεται στον πελάτη (το ποσό των 35 € ως ακυρωτικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη)
- Εάν η κράτηση ακυρωθεί , 13 ή λιγότερες ημέρες πριν από την ημερομηνία άφιξης του πελάτη , η προκαταβολή δεν επιστρέφεται.
Αποποίηση: Το “Siropoulou complex” δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για απώλεια, ζημιά, τραυματισμό ή ατύχημα που ο ενοικιαστής ή εκείνοι που αυτός συνοδεύει μπορεί να επιφέρουν ή να βιώσουν . Ούτε μπορεί να φέρει την ευθύνη για οποιαδήποτε βλάβη ή ταλαιπωρία που μπορεί να επηρεάσει τις διακοπές του πελάτη από κάποιο τυχαίο γεγονός που δεν προήλθε από σφάλμα της Διεύθυνσης του καταλύματος .
ΌΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
1. Κάθε ένα από τα τρία μας καταλύματα “HOTEL AGNI On The Beach” , ”HOUSE KOSTAS studios and apartments” και ”HOUSE ZOGIA studios” είναι εξουσιοδοτημένο να φιλοξενεί μόνο τους πελάτες που έχουν καταχωρηθεί σωστά . Για το σκοπό αυτό, ο πελάτης κατά την άφιξη του , οφείλει να παρουσιάσει έγκυρο δελτίο ταυτότητα ή διαβατήριου, ή οποιοδήποτε άλλο έγκυρο αποδεικτικό ταυτότητας στο σχετικό υπάλληλο του ξενοδοχείου. Το κατάλυμα θα κρατήσει ένα αντίγραφο το οποίο ο πελάτης θα κληθεί να υπογράψει μαζί με ένα έντυπο άφιξη -αναχώρησης που θα επιβεβαιώνει την ισχύ των δεδομένων που ο πελάτης παρέχει ,καθώς επίσης και τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης.
2. Σε ειδικές περιπτώσεις, το ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει στον πελάτη διαφορετικό κατάλυμα από αυτό που έχει κανονιστεί, εάν δεν διαφέρει σε τίποτα ουσιαστικό από εκείνο που ορίζεται στην επιβεβαιωμένη κράτηση.
3. Στους πελάτες που ζητούν να παρατείνουν τη διαμονή τους και μόνο εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα το ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει διαφορετικό δωμάτιο από εκείνο στο οποία είχαν αρχικά φιλοξενηθεί.
4. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το δωμάτιο του για τη συμφωνηθείσα περίοδο. Εάν η περίοδος του καταλύματος δεν είναι προκαθορισμένη, ο πελάτης μπορεί να παραμείνει στο δωμάτιο , το αργότερο, έως τις 11:00 π.μ. της τελευταίας ημέρας της παραμονής του ενώ είναι υποχρεωμένος να αφήσει το δωμάτιο εφόσον αυτό το διάστημα παρέλθει . Εάν ένας πελάτης αδυνατεί να το κάνει αυτό, το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να τον χρεώσει για τη διαμονή επιπλέον ημέρας. Σε περίπτωση που το ξενοδοχείο έχει ήδη δεσμεύσει αυτό το δωμάτιο , και ο πελάτης δεν λαμβάνει σοβαρά υπόψην του το αίτημα εκκένωσης του δωμάτιο, ή εάν αυτός δεν είναι παρόν στο ξενοδοχείο, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα - με μια τριμελή επιτροπή – να μετακινήσει τα υπάρχοντά του επισκέπτη και να τα αποθηκεύσει σε ένα ασφαλές μέρος, έτσι ώστε να απελευθερωθεί το Δωμάτιο και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον πελάτη από τον οποίο έχει νωρίτερα δεσμευτεί.
5. Το roof garden είναι διαθέσιμο για τους πελάτες που διαμενουν στο κατάλυμα παρακαλούνται οι πελάτες να ενημερώνουν το προσωπικό της υποδοχής για τυχόν πιθανούς επισκέπτες . (Hotel Agni only)
6.Παρακαλούνται οι πελάτες να μην φιλοξενούν τους επισκέπτες στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια της νύχτας καθώς επίσης και τις μεσημεριανές ώρες κοινής ησυχίας .
7. Οι πελάτες παρακαλούνται να μην χρησιμοποιούν δικές του ηλεκτρικές συσκευές όπως (ηλεκτρικό γκριλ , συσκευές υψηλών watt, κλπ) στο δωμάτιο του ξενοδοχείου.
8. Οι πελάτες παρακαλούνται να προσέρχονται στην αίθουσα του πρωινού ,ευπρεπώς ντυμένοι στην αίθουσα του πρωινού (t-shirt και παντόφλες –παπούτσια ).(Hotel Agni only)
9. Παρακαλούνται οι πελάτες που διαμένουν στο ξενοδοχείο να μην παίρνουν πιάτα , ποτήρια καθώς και σνακ για την υπόλοιπη μέρα από τον πρωινό μπουφέ . Το πρωινό σερβίρεται στην αίθουσα πρωινού και μπορεί κατόπιν παραγγελίας να σερβιριστεί και στο δωμάτιο. (Hotel Agni only)
10. Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης επιθυμεί να κλείσει την αίθουσα του Lobby για κάποια ιδιωτική εκδήλωση ,θα πρέπει να κάνει κράτηση στην υποδοχή .. (Hotel Agni only)
11. Για λόγους ασφαλείας, αποφεύγετε να αφήνετε τα παιδιά κάτω των 10 ετών χωρίς επίβλεψη από κάποιον ενήλικα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ή σε άλλες περιοχές ,στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.
12. Για λόγους ασφαλείας, δεν επιτρέπεται τα παιδιά κάτω των 10 ετών να χρησιμοποιούν το ασανσέρ χωρίς τη συνοδεία ενηλίκου. (Hotel Agni only)
13. Κατά τη διάρκεια της νύχτας ηρεμία και τη γαλήνη στο διάστημα 22:30 μ.μ.-07:30π.μ. και το μεσημέρι ροδάκινο και ήσυχη κατά την περίοδο από 15.00 π.μ. έως τις 17.00 π.μ. σας παρακαλούμε να μην ενοχλούν τους άλλους επισκέπτες φιλοξενούνται στο ξενοδοχείο. . Παρακαλώ μην κλείσουμε τις πόρτες ή να συμπεριφέρονται με θόρυβο στους διαδρόμους του ξενοδοχείου.
14. Οι πελάτες δεν επιτρέπεται να μετακινούν τα έπιπλα, ή να παρεμβαίνουν στο ηλεκτρικό δίκτυο ή σε οποιεσδήποτε άλλες εγκαταστάσεις και συσκευές στα δωμάτια του ξενοδοχείου ή στους χώρους του ξενοδοχείου χωρίς τη συγκατάθεση της διοίκησης του ξενοδοχείου .
15. Για λόγους ασφαλείας , παρακαλούνται οι πελάτες να μαζεύουν την τέντα που βρίσκετε στο μπαλκόνι για την διάρκεια της νύχτας . 16. Οι επισκέπτες είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν για οποιαδήποτε ζημιά που προκαλούν, αν δεν είναι σε θέση να αποδείξουν ότι δεν ευθύνονται για αυτή τη ζημιά.
17. Μετά τη χρήση της παραλίας Οι επισκέπτες παρακαλούνται να ξεπλένουν την άμμο από πάνω τους και από τα υπάρχοντά τους πριν από την είσοδο του ξενοδοχείου.
18. Υπάρχουν κίτρινοι κάδοι μόνο για τα πλαστικά μπουκάλια και πράσινοι κάδοι για τα κοινά απορρίμματα. Λόγω της φιλικής προς το περιβάλλον πολιτικής μας παρακαλούμε να αποθέτεται τα απορρίμματα στους σχετικούς κάδους που παρέχονται απέναντι από το ξενοδοχείο. Ζητάμε ευγενικά από τους επισκέπτες μας να τηρούν τις διατάξεις των παρόντων όρων και προϋποθέσεων. Σε περίπτωση που ένας πελάτης δεν σέβεται τους άλλους πελάτες και τις παραπάνω παρακλήσεις μας , το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη συμφωνία για την παροχή υπηρεσιών διαμονής, πριν παρέλθει η συμφωνημένη περίοδο.
Σας ευχαριστούμε για το σεβασμό προς τα καταλύματα μας , προς το το περιβάλλον και άλλους επισκέπτες!